BLIV FRIVILLIG HR-LEDER

  • AaB esport

Har du svært ved at finde job på et marked, der allerede er fyldt? Kan du se dig selv som nøgleperson i en stærkt lokalt forankret organisation? Så læs videre her! 

AaB esport søger en leder i vores HR-afdeling, da vores nuværende leder er trådt ind i bestyrelsen. I AaB esport har vi en stor stab af frivillige medarbejdere, der arbejder med vidt forskellige ting, og derfor vil kendskab til esportsmiljøet udover viden om human resources management være en fordel for ansøgere. Som leder hos os skal du være en menneskekender med gode kommunikationsegenskaber, som søger at skabe de bedste forhold for vores frivillige.  

Som leder i HR i AaB esport er du 

  • Medskabende og udførende i foreningens udvikling 
  • Ansvarlig for de frivilliges trivsel 
  • Ansvarlig for den overordnede drift af foreningen 
  • Kontaktperson 

Ovenstående er eksempler på de opgaver og det ansvar, der følger med rollen som leder i vores human resources afdeling i AaB esport. Hertil ønskes en kandidat, der kan identificere sig med foreningens værdisæt, er problemløsningsorienteret og har et stærkt drive for ledelse og udvikling både for den enkelte frivillige og organisationen som en helhed.  

Vi kan tilbyde  

  • En velorganiseret forening med et stærkt bagland i AaB af 1885. 
  • En af Danmarks største og mest ambitiøse esportsforeninger. 
  • Et rigtig godt fællesskab, hvor du får lov til at udvikle dig sammen med andre ligesindede ildsjæle. 
  • Erfaring på CV’et. 
  • Fuld Office 365 med Outlook, Word, Excel, 1TB OneDrive mv. 
  • Mulighed for kurser og uddannelse gennem AaB esport. 

Ansøgning 

Send en kort motiveret ansøgning og CV til hr@aabesport.dk i én samlet pdf-fil.  

Vi gør opmærksom på, at der er tale om en frivillig stilling m. tiltrædelse snarest muligt. 

SENESTE NYHEDER OG EVENTS

SENESTE NYHEDER OG EVENTS

LÆS MERE
LÆS MERE
2020-09-26T22:41:32+02:00
Go to Top