Generalforsamling i AaB esport 2021

Følg os på Facebook banner
Join os på Discord banner

Generalforsamling i AaB esport 2021

Onsdag aften den 15. september blev der afholdt generalforsamling i AaB esport. Mødet kom noget senere end ventet grundet restriktionerne fra Covid-19 i den periode hvor mødet skulle være afholdt.

Efter generalforsamlingens formaliteter kunne formanden berette om året der var gået. Og her fik Covid-19 også en tanke med på vejen:

”Det er klart at Corona har fyldt meget i 2020, og har sat sine spor på foreningen. Specielt den måde vi har kunne mødes og samles. Men nu ser vi fremad mod et resterende 2021 og 2022, hvor vi igen kan få gang i alle vores tiltag og træning i lokalerne og skabe endnu mere glæde hos vores medlemmer” lød det fra en glad Kenneth R. Jensen, formand for AaB esport.

Beretningen lød desuden om et 2020 hvor AaB esport klarede sig godt i de turneringer og LAN-events der blev afholdt, og derudover var rigtig godt med i de online turneringer der blev deltaget i på tværs af de spil som AaB er repræsenteret i.

Dertil var 2020 også året hvor Fortnite og Rocket League fik deres egne afdelinger, og specielt Fortnite blev en afdeling som er vokset i størrelse og popularitet hen over året.

Med blikket vendt mod omverden, blev også AaB esports hjemmeside re-designet og lanceret på ny i 2020. Det nye moderne look har gjort AaB esport mere moderne i en hurtigt bevægende verden, og med en ny webshop på vej er der meget at glæde sig til.

Ud over formanden, kunne kasserer Brian Torp også berette om en sund og stærk økonomi, som kan hjælpe foreningen med at opnå nogle af de mål der bliver sat for de kommende år.

Det helt store emne for generalforsamlingen var selvfølgelig valget af bestyrelsen. Her var flere af de siddende medlemmer på valg og en større kabale skulle gå op. Det mest opsigtsvækkende var nok at Lasse S. Kirchhoff blev valgt som næstformand og at bestyrelsen, og foreningen, nu kan byde velkommen til to helt nye bestyrelsesmedlemmer i form af Nicklas S. Pedersen, der tidligere har fungeret som både LOL-træner og Rekrutteringsleder og nu er en del af casting- og streamingafdelingen, og et udefrakommende pust i form af Susi H. Bolander, som ikke tidligere har været aktiv i foreningen, men er klar på at tilføre en masse ny energi.

”Det er superspændende alt det her. Jeg har tidligere været med i bestyrelser både i skole- og fritidsregi, og jeg glæder mig til at komme i gang”, siger den nyvalgte Susi H. Bolander, som også bliver AaB esports første kvindelige bestyrelsesmedlem.

Mødet blev afsluttet med en god præsentation af AaB esport til de nytilkomne og en fremvisning af foreningens lokaler, med god energi fra bestyrelsen, som ser frem til komme i gang med det forlæggende arbejde.

Den nye bestyrelse ser efter generalforsamlingens afslutning således ud:

• Formand: Kenneth R. Jensen
  • Næstformand: Lasse S. Kirchhoff
  • Kasserer: Brian Torp
  • Sekretær: Andreas P. Hansen
  • Bestyrelsesmedlem: Michael P. Madsen
  • Bestyrelsesmedlem: Jan M. Sørensen
  • Bestyrelsesmedlem: Nicklas S. Pedersen
  • Bestyrelsesmedlem: Susi H. Bolander
  • Suppleant: Tobias Trillingsgaard
  • Suppleant: Steffen Henriksen

DEL HISTORIEN PÅ SOCIALE MEDIER

SENESTE NYHEDER OG EVENTS

AaB esport merchandise i form af bl.a. spillertrøjer. AaB esport tilbyder træning i spillene Counter strike (CSGO), League of Legends, Overwatch, Rocket League, Fortnite og FIFA. AaB esport træner i Aalborg, Nordjylland. Esportforening i Nordjylland.
2021-09-17T12:47:33+02:00